ebbatorstensson

Alla inlägg under maj 2015

:)

Av Ebba - 21 maj 2015 22:22

Idag har trollungen vart på dagis. Jag tog tag i städning och tvätt, tröökigt!!
Sedan vart det påfyllning på fransarna, hem och fixa mat. Apoteket hann också besökas, hämtat ut alla mediciner för kommande månad. Ett bad, bus och tjurigheter och sedan sängen för C vid 19tiden. Då intog jag ryggläge i soffan och bara mös (gör jag fortfarande haha).
Hoppas ni haft en bra dag.
/ Ebba

Av Ebba - 12 maj 2015 10:22

Idag försov vi oss, hatar när det händer!! En springtur till förskolan, och Collin hade roligt haha.

Igår gick vi till fotbollsplanen och lirade lite fotboll. Sedan hem och baka chokladbollar, på chokladbollensdag. Mysigt!!


Nu ska jag strax in i duschen och göra mig i ordning, idag ska jag på kurs heeela eftermiddagen... Suck!

Av Ebba - 7 maj 2015 10:42

Vad denna vecka har gått fort?!!!

Igår efter dagis, drog vi på picknick. Vi plockade blommor, gick i skogen och hämtade pinnar till ossy, fikade och blåste såpbubblor. Hur mysigt som helst!!!
Idag är C på dagis, jag har pluggat och nu är det kaffe paus. Strax sätta igång igen.

Idag är det också min älskade Emilias födelsedag, grattis gumman!!!

Hoppas ni får en bra dag.

Av Ebba - 4 maj 2015 21:02

Här ligger vi, spelar quizkampen mot varandra (jag äger) haha! Tänt upp ljus, lite rödlök/créme fraiche chips och neverstop upphällt och kollar på svenska fall för FBI.
En skön själv med andra ord.

Av Ebba - 1 maj 2015 19:48

Igår åkte C till mormor och spenderade natten där med valborgfirande och bus. Han var inte jätteglad att han var tvungen att åka hem redan idag, haha. Till middag blev det rester ifrån gårdagen, ytterfilé m potatisgratäng. Gott!
Jag ligger i soffan, moffar i mig kakor och orkar tusan inte ta mig upp och kravla mig in i duschen. Börjar bli bråttom, för jag måste i säng tidigt då ett 12,5timmars pass på jobbet väntar imorgon. Onödigt att vara tröttare än vad jag brukar haha.
Hoppas ni får en bra kväll!
/Ebba

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards