ebbatorstensson

Alla inlägg den 6 juni 2015

Av Ebba - 6 juni 2015 23:27

Ligger i sängen, nerbäddad i två täcken och lyssnar på spotify. Hör min lille skrutt snarka ifrån sitt rum och ossy likaså (fast han ligger dock nedanför mig) hehe. Hör hur det blåser i fönstrena, alla glada människor som tjoar och har sig utanför. Bilarna, och den stora katten sitter i vanlig ordning utanför fönstret och stirrar på mig. Den vill väl in antar jag men nehe, så roligt ska vi inte ha. Denna katt kommer varje dag, Collin brukar mata den och den vill så gärna komma in. Så fin så. :)

Idag när vi vaknat gick jag och C hem till hans farmor. Alltid lika trevligt! Sedan kom mamma och systrar, vi tog en runda på rusta och ÖB, samt handlade lite middag på Willys. Sedan åkte vi hem hit och käkade och tog en kaffe, och sedan kom även Anders hit. Då blev det kaffe och bulle, och min minsta syster och Collin roade sig på hans rum samt blev osams haha.

Nu ska jag filosofera vidare, spela en omgång candy crush och sedan stänga mina blå och bege mig in i drömmarnas värld. Hoppas jag slipper mardrömmar inatt, men man vågar inte hoppas på för mycket. 9 av 10 nätter drömmer jag mardrömmar, minns knappt när jag inte drömde något otäckt.....
Jaja, godnatt när det är dags för er.
<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards